Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Trollungen jag kanske skrev otydligt, det jag menar är: Ganondorf: 450 Roy: 450 Resten: Runt 200 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Trollungen jag kanske skrev otydligt, det jag menar är: Ganondorf: 450 Roy: 450 Resten: Runt 200 Hur gjorde du med dessa gubbar för att komma så långt?Med Roy Gjorde jag: A-uppåt 2-3 ggr sedan laddade jag upp B... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Trollungen jag kanske skrev otydligt, det jag menar är: Ganondorf: 450 Roy: 450 Resten: Runt 200 Ja man gör ju så med RoyMen jag tror capone gjorde A uppåt några gånger tar ca 40 skada varje gång gör man så 3 gånger 120 sen slår han iväg den men B knappen Så gör då jag iaf, det är enklast fast man kan gö nåt med bränboll träet skrev en till mig på en annan sida men jag fattar inget om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Trollungen jag kanske skrev otydligt, det jag menar är: Ganondorf: 450 Roy: 450 Resten: Runt 200 A-uppåt tar högst runt 20... Och ska man ladda har man inte tid för en B-attack.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Ganondorf, jag slog säcken med en tack som mycket skada, minns inte vilken och sen håll jag in B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Okej,... Var det en hoppattack eller vanlig markattack...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 mark tror jag inte helt säker, länge sen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Kna det vara den som man går ner på marken och snurrar runt? Inte säker omdet var med Gannondorf presis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag suger på SSBM Home-Run contest mitt rekord är knappt 200 meter :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Det är ju jätte lätt med vissa och jätte svårt med andra... testa roy, han brukar vara lättast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Det är ju jätte lätt med vissa och jätte svårt med andra... testa roy, han brukar vara lättast Roy och Gannondorf är lättast att få över 300 m meden kan man få bra med alla Link är rätt svår tycker jag Kan nån ge tips på vad man kan gö med Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Det är honom jag brukar köra med Capone. Men jag kör inte så ofta, för jag är aldrig sugen på att spela SSBM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg