Skinnpytte Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Men det var i Meter Om vi räknar i feet blir det 3 gånger så mycket Altså 10005.9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 10000 sällan, skulle inte tro det <_< det kan ju inte vara möjligt... Alltså.. Hoppar man och gör A-neråt så flyger ju Sandbag upp,.,,, Hur kunde den stanna vid backen så där...? Det där avslutet var rätt snyggt.. Har själv alltid funderat på liknande.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 OMg Jag slog 1600 med fox :kung: :meddum: ta base boll träet å sen så skjuter du med han blaster (fox altså ) !! :lol: :visslar: hur f*n kunde du får 1600 me fox??? du menar väl feets va??!! för ja har gjort likadan o fått 400 nåt METER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 blaster, är det B attacken? Jag vet inte vad alla attacker heter riktigt... dessutom har jag aldrig gillat fox :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 10000 sällan, skulle inte tro det <_< det kan ju inte vara möjligt... Han kastar ju upp Home-run batet i luften och det slår ner den hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 jag testa också, säcken flyttade sig hela tiden :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Om Brännbollsträet träffar säcken så borde ju säcken flyga antagligen åt vänster eller höger..Testa själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Om Brännbollsträet träffar säcken så borde ju säcken flyga antagligen åt vänster eller höger..Testa själv... Den gör så för mig att den flyger ivägMen dom är jätte bra dom som har slagit längst i världen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 10000 sällan, skulle inte tro det <_< det kan ju inte vara möjligt... ja säger bara att de där e FAKE!!!de där går inte, säcker flyger uppåt hela tiden, man hinner max skada säcken 110%(har ja gjort iaf) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 10000 sällan, skulle inte tro det <_< det kan ju inte vara möjligt... Nja, man lär slå ner säcken samtidigt som brännbollsträet träffar säcken om det ska vara en möjlighet.. Men den har för hög %.... som sagt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Nej, jag tror att det är äkta, kolla bara hur grym han är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Nej, jag tror att det är äkta, kolla bara hur grym han är. Det behöver du inte tro.. Det "är" sant... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg