deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 /\ protesteterar mot mej < ny Tittel 5 Stjärnig Överbefälhavare Över Hela Arméen \/ fision me ny titel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Upp:Överbefälhavare Jag:USA:s President! Ner:Nu har du defenitivt fått sparken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 /\ president i kolapsande land < är inte överbefälhavare i usa... \/ ny tittel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Upp:Påstår att "Mitt land" är kolapsat.. Jag:USA:s president,Sveriges kung och statsminister och du har fått sparken! Ner:Han som fick sparken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 /\ får sparken < överbefälhavare över vintergatan (överbefälhavare är högsta ranken i det galaktiska rank systemet) \/ han som fått sparken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Upp:Tror att han kan bestäma om något som han inte ens kan bestäma om :P Jag:Ingen bestämer över den,så bye bye,du har fått *Sparken* Ner:Ska komma med löjliga kommentarer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 /\ trögtänkt < gudars äntlig fattar han att denna delen av ämnet är fånig :meddum: \/ gnällig fision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Upp:Kallar mig tröhtänkt,när han är trög.. Jag:Vill avsluta denna fåniga delen och börjar om på nytt.. Ner:Hej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 ^ Hej! < En som inte har varit i denna lek på länge. V Hello there! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) ^ Hej! < En som inte har varit i denna lek på länge. V Hello there! Sorry dubbel. Redigerat 27 December 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) Upp: Har inte varit med pi denna lek på länge Jag: Befodrad till Major! Ner: Eric H, Fusion? Redigerat 27 December 2005 av Kyle_Katarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Upp.Befodrad till Major av mig,General Fusion B) Jag:General Fusion B) Ner:Vem är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg