msxmsx Skrivet 5 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 upp:någon som har fel! jag:Har inte hög fuska rank ner:en idiot som gillar att säga jag är dum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 (redigerat) ^En som inte har hög FuskaRank... <En som inte kallat nån idiot -.- vEn som spelar Tibia och RuneScape... Redigerat 5 Juni 2005 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 ^ en som har högre fuskar rank än mig < Alko_maker, Alko_wish is back!! :] v en som skriver nått med alko att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 ^ Kommer från gällivare < Hu? V Kommer från Trosa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 ^ don trosa < spelar GT4 v en som ser på fotbolls EM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 ^spelar GT4 <ja, jag tittaar på fotboills EM v en som hatar sport Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 ^ pratar med fel person < tycker om sport v någon som varit medlem på fuska länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 ^ en som tycker jag har varit länge på fuska. < en som följer reglerna och anmäler så alla andra blir skitsura när deras trådar blir låsta och jagar mig med Herman Hedning träklubba. v http://instagiber.net/smiliesdotcom/otn/happy/yltype.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 ^ laglydare < fast vid datorn v någon som har varit i chatten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 (redigerat) ^ har rätt :) < är i chatten och chattar med mina chattande polare x0t, |No-Fear| och MUJO osv osv som chattar med mig som chattar med andra som chattar med andra och alla chattar med alla som chattar. v fattar du? Redigerat 5 Juni 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Myio Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 ^ nej??!?! jag e trögbarn. < sitter o säger ojm mein g0d. v är lite liksom sexig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 ^ är du tjej? < är du kille? v är du hund? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg