Koneko Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 ^en bra ava designer < e skit dålig på ava designer V en cool person Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 ^en som tycker jag är cool < en cool person V någon till cool person Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 ^ En som tror han e cool men isjelva verket e ganska täntig som tror att han kan göra en egen star wars film < En som har rilliga fantasier V Fuskas största tönt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 ^ ett pucko. < en tönt. :( V en dum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Uppe:Retad av Vizzkazz,visst,lite töntig men du är en mobbare Vizzkazz Mellan:Inte dum,är väldigt bra på matte,bild,NO m.m,dessutom har jag väldigt mycket fantasi :) Nere:En kille med tigerdräkt som går på styltor och säljer smör för 15 euro som kommer från Italien där man bakar Pizza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 (redigerat) Uppe: En rolig person Jag: En kille i tigerdräkt som går på styltor och säljer smör för 15 euro som kommer ifrån Italien där man bakar pizza :P Nere: Världens coolaste person Redigerat 27 September 2005 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 ^En kille som tycker jag e coll å går på styltor i tigerdräkt å säljer smör för 15 euro från italien där man bakar pizzor :P <Världes coolaste person V En Hammarbyare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 ^ En tönt som tror jag e Hammarbyare < The owner of fuska.se V Fröken sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 ^En n00b som tror att jag är fröken sverige <En hammarbyare v En av mina dyrkare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 ^hammarbyare <jag tror det e august men jag är inte säker v ett får Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 ^tror en sak < en får(bäää bä) V en apa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Upp: Trevlig person Jag: Trevlig person Ner: Trevlig person Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg