Joko Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 ^ doktor > spelar inte nåt instrument v gillar naruto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 ^ Jag gillar inte Naruto och vet inte ens vad det är . < Bor i skellefteå V Den vet inte vars Skellefteå ligger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 ^ Har rätt ja vet inte var skellefteå ligger < Skäms vet inte vart skellefteå ligge V Vet var skellefteå ligger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 ^Vet inte vad Skellefteå ligger <Vet inte heller :( V Kan inte ringa på sin mobil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 ^ Vet inte. < Haha! kan inte ringa på sin mobil för han har ingen! V en som har mobil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 ^Spåman < Jag har mobil :) v Har en Nokia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 ^ har en mobil < har ingen nokia men två andra sorter v har en eu-moppe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 ^Har mobil < Har ingen EU-Moppe(Europeiska Unionen Moppe?) v Gillar blodpudding Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 ^ Han har ingen EU-moppe < Bloddpudding är äkligt!!!!! V Han/hon vet inte heller vars skellefteå ligger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 ^Ljuger fö nu vet ja var skellefteå ligger tack vara Dr.Cheats ny avtar <Vet vart sellefteå ligger :) v Djävulen }) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 ^ Nu vet han vars skellefteå ligger < Ja jag är djävulen V Han/Hon har över 30000 i medlemmsnummer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 ^Djävulen < Har jag ej v Är Jesus-barbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg