Megaklumpen Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 ^Har inte över 30000 i medlems nummer <Fatta inte va fisharmario menar å e olyckligt kär 3> V lysckligt kär<3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 ^ *Snyft* < Otroligt tacksam, tack, tack allihopa för att jag nu vet vars Skellefteå ligger. v Vet vars han/hon bor nånstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 ^Okej? < JA!Jag vet var jag bor!Jag bor....öhhh.....skit i det... v Använder Waterwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 ^ Tycker att jag ska skita i vart han bor < Använder inte vatten varg v bor inte i bredöl med mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 ^han använder inte water wolf < Har aldrig hört talas om bredöl :wacko: V En som hejar på frölunda i elitserien Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 ^En turunge efetersom han bor i skellefteå där det tydligen har snöat. <Hatar frölunda. VBor nära sthlm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 ^ en som hatar Frölunda (bravo!) < Ja :( tyvärr så bor jag FÖR nära (uppsala) v en som hejar på Skellefteå AIK som hoppas på att gå upp i Elitserien (lycka till *host*) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 ^hatar Frölunda <Hatar Skell*fteå AIK mer än något annat på denna jord VHar mobil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 ^Har rätt har mobil å han hatar AIK Skellefteå mer änn något annat < Älskar Färjestad å hatar frölunda å har en Sony Ericsson K750i v Älskar färjestad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 ^ Har mobil < Hatar fotboll överhuvudtahget v Gillar Gustaf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 (redigerat) ^ Hatar fotboll :blink: det gör int ja < Älskar Skellefteå AIK V Hatar björklöven Jocke2004: Ja här har det kommit snö och - 10 - 15 minusgrader grader på morgon och kväll :P Ganska varmt ändå, Perfekt väder!!! Redigerat 25 Oktober 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 ^Har perfekt väder :( < Som sagt,fotboll suger v Yo Dr.Cheaty? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg