CeZ Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 ^ smäller smällare antar jag < hatar inte påsken men ändå inte tycker om den V en som älskar att smälla smällare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 ^ hatar inte påsken men ändå inte tycker om den < älskar att smälla smällare =) v köper smällare i massor ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 ^älskar att smälla smällare :P < behöver inte köpa för har kvar så många :P v hatar nyår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 ^ behöver inte köpa för har kvar så många < hatar inte nyår :P v tror på tomten?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 ^ Hatar inte nyår < Tror int på tomten v bor i Lappland eller har varit där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 ^ Tror int på tomten < har varit i Lappland (Hälsingland om det räknas :P ) v bor nära Norska gränsen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 ^ Har varit i hälsingland som är en bra bit bort från lappland <Nej jag bor vid östkusten v Bor nära finland? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 ^ bor vid östkusten < bor inte vid Finland Närmare till Norge v bor i en by med mindre än 500 invånare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 ^Bor ganska nära Norge < Nej, det bor ca 35000 i staden och 72000 i kommunen där jag bor. v Bor i en stad med mer är 50000 invånare(Om du svarar ja, vilken stad?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 ^Jepp, Gôtebôrg vettu! <Måste skriva önskelista. vÄter snö? Bara så att in vet så gör inte jag det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 upp:Måste skriva önskelista jag:Äter inte alls snö ner:Snöar det där du bor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 ^Har snöat men den smälter. :( <Ska dansa snödans tills det snöar igen! vTycker förmodligen att jag är lite :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg