Hoppa till innehåll

Paper Mario


Vilken partner gillar ni mäst?"  

38 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...
  • 4 månader senare...
Gäst The heroin

Goombella ;) Hon har roliga kommentar och ger mycket bra information.

 

Flurrie är ju klart sämst :angry: Hajar noll av hennes attacker och hon är så "fjollig" :P

Och så skymmer hon hela tiden Mario när de springer omkring. Använder henne bara nödvändigt.

 

Yoshi är också bra, ganska lat nuförtiden. Så fort Mario ska gå några steg på plan plan så använder jag yoshi :)

 

Min yoshi är orange med grön "blöja" (jag kallar den så) samt blått hår. Han heter Crystal och en stjärntecken efter namnet. Alltså en kristallstjärna :P Jag brukar säga att jag har en extra kristallstjärna.

 

Hur man får miss Mows: Gå till trubbelcentret och välj en trubbel med signutar "???".

Möt miss Mows på Zess T:s hustak (utanför brickaffären). Hon säger att hon vill ha en viss bricka som finns i Kroksvans slott.

Gå till drakens slott och ända till dess sal, där ni slogs för kristallstjärnan.

Nu är det tomt, verkar det vara.

Gå till mitten av salen och använd Flurrie och blåsa.

En skattkista dyker upp.

Med brickan miss Mows är ute efter.

Hon blir lyckig.

Resten kan ni väl lista ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

hur många olika färger kan Yoshi ha?

 

Jag har sett/hört talas om hitills:

 

Röd

Orange

Svart

Blå

Grön

Rosa

 

jag vet att man får olika färger beornde på hur många gånger man förlorat mot Iron någonting.

En sak är jag säker på: Om man bara förlorar mot dem en gång, alltså minst möjliga talet, får man rosa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yoshi (han heter så på mina filer) är bäst. han har jag alltid ute såvida man inte ska ha nån annan.

 

 

hur många olika färger kan Yoshi ha?

 

Jag har sett/hört talas om hitills:

 

Röd

Orange

Svart

Blå

Grön

Rosa

 

jag vet att man får olika färger beornde på hur många gånger man förlorat mot Iron någonting.

En sak är jag säker på: Om man bara förlorar mot dem en gång, alltså minst möjliga talet, får man rosa.

 

fel. jag dödade dem 2:de gången och mina 3 yoshis är orange, röd och gröna så färgen är slumpad

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...