Garone Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 :( DEt va en kill som sa att han vill byta min halbeard han följde efter mig hela tiden då råkade jag seja ett litet fullt ord då sa han att om jag inte ger han halbearden så reportar han mej :( KAn jag reporta honom för utpressning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Bry dig inte om han! Byt server om han kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 det verka funka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 :( DEt va en kill som sa att han vill byta min halbeard han följde efter mig hela tiden då råkade jag seja ett litet fullt ord då sa han att om jag inte ger han halbearden så reportar han mej :( KAn jag reporta honom för utpressning byt world eller nåt :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 :( DEt va en kill som sa att han vill byta min halbeard han följde efter mig hela tiden då råkade jag seja ett litet fullt ord då sa han att om jag inte ger han halbearden så reportar han mej :( KAn jag reporta honom för utpressning Du kanske ska titta vad andra skriver innan du skriver :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Inte kanske måste ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Va sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Han verka bara försöka slrämma mig han reporta mig inte :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 strunta i han add him to your ignore list Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 anmäl honom för item scamming! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Ja är glad att han inte reportade dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 MeN va f! Folk fattar inte, Om jag säger nott fult ord och går iväg i typ några minuter och non reportar mig så händer inget, det bara händer exakt när man ser meddelandet som det funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.