LuddE Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Vem bryr sig kalla dem vad du vill om du skulle bli ''avstängd'' så kan du ju börja spela bättre spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Vem bryr sig kalla dem vad du vill om du skulle bli ''avstängd'' så kan du ju börja spela bättre spel! Det finns inget betträ online spel :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
indigo Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 jag vill bara klargöra en sak för alla... det moste vara ett ex antal personer som rapporterar en person... när mna anmäler så kollar jagex den senaste minuten för att se anledningen till att mna har raporterat.... detta gör dom med alla ex personer som nu anmäler och när dom ycker att det har blivit många anmälningar på korttid på samma char så kan det hända att dom bannar men det e itne vanligt och snubben som du har råkat ut för e en stor scammer..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 :( DEt va en kill som sa att han vill byta min halbeard han följde efter mig hela tiden då råkade jag seja ett litet fullt ord då sa han att om jag inte ger han halbearden så reportar han mej :( KAn jag reporta honom för utpressning jag köper den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Vad ska du köpa, Spider? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 halbearden kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Det är ett member vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 jepp du kan inte använda den,och den e säkert väldigt dyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Om man är i en F2P värld så kan man inte trada membersaker har jag för mig. Rune halbeard kostar runt 100k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 jo man kan ju trada law runes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Law Runes är inte en member sak.. Det e inte Death runes heller men Death runes jevligt svora att hitta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.