Hoppa till innehåll

Mystery Gift


WASD

Rekommendera inlägg

men när du gått in på mysterys gift så ska du såtta i din adapter och sen ska du linka me en kompis och sen så när ni har linkat går du upp på andra våningen på ett pokesenter och där står en gubbe med en grön hatt prata me han så får du mysterius tricket och sen går du till där båten ligger sen så åker du till 8:ÖN dör finns deoxy

 

:lol:  :)  :D  B)

 

 

 

hur linkar man då? vad måste man trykka på?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men när du gått in på mysterys gift så ska du såtta i din adapter och sen ska du linka me en kompis och sen så när ni har linkat går du upp på andra våningen på ett pokesenter och där står en gubbe med en grön hatt prata me han så får du mysterius tricket och sen går du till där båten ligger sen så åker du till 8:ÖN dör finns deoxy

 

:lol:  :)  :D  B)

 

jag tror det va wonder news !! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men när du gått in på mysterys gift så ska du såtta i din adapter och sen ska du linka me en kompis och sen så när ni har linkat går du upp på andra våningen på ett pokesenter och där står en gubbe med en grön hatt prata me han så får du mysterius tricket och sen går du till där båten ligger sen så åker du till 8:ÖN dör finns deoxy

 

:lol:  :)  :D  B)

 

 

 

 

efter det då när det kommer up nåt annat?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag minns inte men asså efter du har linkat så gå upp på andra vångingen på pokecentret och prata med killen i grön hatt och gröna kläder, prata me han då säger han typ tack för du använde mitt mysteries gift som tack får du mysteries tricket !! :D varsegod alla :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

jag minns inte men asså efter du har linkat så gå upp på andra vångingen på pokecentret och prata med killen i grön hatt och gröna kläder, prata me han då säger han typ tack för du använde mitt mysteries gift som tack får du mysteries tricket !! :D varsegod alla  :)

 

 

Kalla dig inte expert nu va?Det där med Mystery Gift e omöjligt,man måste skicka in det till CN för att få biljetterna.Snälla säg inte hela tiden att så gör man och så för att få blablablaticket!

FÖR NI HAR FEL!Man måste skicka in det till CN det finns inget annat sätt,SÅ SKÄRP ER! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kalla dig inte expert nu va?Det där med Mystery Gift e omöjligt,man måste skicka in det till CN för att få biljetterna.Snälla säg inte hela tiden att så gör man och så för att få blablablaticket!

FÖR NI HAR FEL!Man måste skicka in det till CN det finns inget annat sätt,SÅ SKÄRP ER! :angry:

 

 

rockodile ta det lugnt förut på www.pokemon.com stog det catch deoxys och då tryckte jag där där stog all men jag vet inte om det va till japanska variasonen (fel stavning) men där stog det allt det jag skrivit och dem visade bilden så jag skrev bara vad jag viste men som jag skrev förut jag vet inte vilken variasion det va till :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...