Slasktratt Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Det kan du med Mp3 eller DivX också, det är bara att ta AutoPlay.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 det finns över huvud taget inget billigt webbhotell (framförallt inte gratis) som hostar 500mb utrymme. 100mb vet jag att fortunecity ska ha men jag tror inte det stämmer. komprimera med ett vanligt redigeringsprogram! moviemaker duger väl! det tar bara några tiotal mb om du väljer video för webben. antar att du har en avi fil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Mne flash gör så att man kan se filmen direkt på nätet istället för att ladda hem det ***** du kan du göra en flash hemsida till mig så kan jag sicka filmen till dig på msn senare den är ej hellt klar så adda min msn [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.