sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 jag vill järna lära mig men jag kan inte reglerna jag har yu-gi-oh kort också och några av mina kompisar så om någon kan reglerna kan inta han/hon skriva då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) det finns olika regler. Snygg DS dä uppe ^ Redigerat 26 Mars 2005 av Ow123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) jag köpte ett yu-gi-oh! spel till gba & lärde mig reglerna min kompis har också ett spel till ps2 där dom spelar med dom andra reglerna du kan ju också kolla på tv om du har en :lol: TV4: 9.00 på söndag TV400: vardagar 18.00 Redigerat 26 Mars 2005 av Ow123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 aa jag brukar titta men jag fattar inget och jag har ett spel till datorn men det e ett man spelar online såjag tror inte att jag kommer att lära mig spela om jag inte köper ett game boy spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 jag köpte ett yu-gi-oh! spel till gba & lärde mig reglerna min kompis har också ett spel till ps2 där dom spelar med dom andra reglerna du kan ju också kolla på tv om du har en :lol: TV4: 9.00 på söndag TV400: vardagar 18.00 Men dom spelar magical wisards, medan vi spelar yu-gi-oh. :P Har du inte sett delarna när Kaiba möter Pegasus? Det där hypnos kortet bara hypnotiserar bara på riktigt, och cruch viruset påvärkar bara dom på planen, på handen och dom fem ÖVERSTA i spelhögen. :angry: Så deras och vårat är olika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Läs instruktionerna eller så hittar ni bara på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 (redigerat) yo-gi-oh e ett kort spel där man slåss me monster. varje monster har Defens å Attack styrka. den som börjar lägga ut ett monster får inte börja attackera. T.ex: varje spelare börjar med 8000 livspoäng(2000 på tv:en) spelare 1: ett monster har 1600 attack 1500 defens spelare 2: monster har 1500 attack 1000 defens då vinner spelare 1 för att hans attack styrka e högre då tar man varjes monsters attack styrka minus varandra å svaret tar man minus sina livspoäng man kan attackera direkt på livspoängen då förlorar man lika mycket som attacken men det går bara om den andre inte har nått monster.Men man kan lägga ett monster i defens läge så då ska attacken vara högre än defensen men man förlorar inte några livspoäng den som får slut på sina livspoäng först förlorar. Men man kan inte attackera om den ligger i defensläge. Det finns oxå "spell och Trap cards" dom använder man till att förbättra sina monster eller försämra motståndarens monster!!!! man drar oxå kort från en hög varje gång det e dens tur.varje lek har minst 40 kort. Kommer inte på nått mer just nu!!! hoppas du fattar för jag e dålig på att förklara :rolleyes: Redigerat 30 Mars 2005 av devilgirl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 en annan skilnad är att jirai gomo har igentligen 2200 i attack och 100 i försvar, medan på tv har den 2100 i attack och 1000 i försvar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 köpt ett starter deck och nu vet jag vad man ska göra. Tack devilgirl jag förstod iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 va så lite men det var ju sasuke kun som det var meningen till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 va så lite men det var ju sasuke kun som det var meningen till tack för tipset devilgirl :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 förstod du då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.