Gäst wozfe Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 hej! jag har klarat fire temple 3 ggr men jag har aldrig lyckats komma till ett speciellt rum. Rummet jag söker är det högra rummet på femte våningen. ett stort rum. i det dära labyrint -rummet med stora bumlingar så ser jag en plattform i luften och jag tror det är så man kommer upp men jag vet inte hur man kommer upp på plattformen. snälla hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Det finns bara en gul peng. Man behöver Scarecrow´s song. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 tack! jag har algrig ens fått scarecrows song på oot. Man får den väl i lake hylia? när man är liten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Man gör själv en scarecrows song när man är liten vid lake hylia, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Och sen går man tillbaka dit som tor och får den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 ja, jag menar GÖR. det GÖR man på majoras mask också och det har jag kört. Förresten vad menar du med gul peng? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 En gul rupie. Den är värd 200 om jag minns rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg