Offline Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 jag vet det ???.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Alla klasser och raser får alternativet att köpa ett rid-djur vid level 40; Troll: Raptorer Orc: Vargar Night Elf: Tigrar Tauren: Kodos Human: Hästar Dwarf: Något bock-liknande djur Gnome: Mekaniska strutsar (Och en av dom grymmaste) Undead: Samma som Human, bara att hästarna är... Döda? xD Men sedan finns det Paladin Och Warlock klasserna, som får gratis mount vid level 40 genom en quest, och behöver inte spendera pengar på det. Vad heter questen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Hur många hör Lirar Wow? och inte är noobs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Warlock måste betala 18 guld på level 40 för att tränas. + att det är nästintill omöjligt att bli exiled... Jag som är NE: Druid på bladefist måste ju dock pröjsa 100 guld på 40, det är så j*vla drygt mot oss druids som redan är underpowered... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 njaa, ni får en ganska grym björnform vid level 40..(som den första formen fast starkare) Puma, Jag har en level 60 Tauren Warrior på Draenor och har precis startat en Dwarf Paladin på Ravencrest...han e bara level 12 än så länge..så jag e inte nybörjare på wow.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 OK! Soft :) synd att jag inte kan spela nu.. jag har inte betalt ännu men det har funkat tills den senaste patchen kom ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.