osterman1313j Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 är GTA verkligen bra? Vissa människor säger att man kan bli psykiskt sjuk av GTA personligen tror inte jag på det, men andra gör det. Jag vill höra att fler än jag deltar i debatten. tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 nej det är ett bra spel tycker jag också . men dom har rätt det är ine bra och spela för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
osterman1313j Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 GTA är bra, inte för blodigt villket man inte kan säga om Postal2, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Seriöst så är det bara strunprat att jag skulle gå och sno bilar och vandalisera andra saker med baseballträ och jag skulle spela GTA spelen. Jag kan nästan säga att man blir mer knäpp av att inte spela dom.... Ò_ó Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Ja GTA är ju ganska bra men jag har inte spelat det så mycket. Psykics sjuk :blink: Flera här på fuska.se har det och int har jag set någon på fuska.se som har blivit Psyckics sjuk av GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 är GTA verkligen bra? Vissa människor säger att man kan bli psykiskt sjuk av GTA personligen tror inte jag på det, men andra gör det. Jag vill höra att fler än jag deltar i debatten. tack. Det e bra o kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Det är nog bra spel men jag tycker inte den är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.