Gun Guy Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Skrivet 27 Mars 2005 Fyra saker:Var hittar man kartan som vissar var alla dödskale torn ute på havet är? Var hittar man kartan över var alla Jätte Bläkfiskar är? Var hittar man kartan över var alla stora tornadosar är? Och så det sista, På Wind Fall Island på dan på en trapa sitter en kille han vill att jag ska ta ett kort på vad han gillar mest jag råka håppa över texten och nu kan jag inte läsa den igen. Vad är det man ska ta kort på?
1-an Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Skrivet 27 Mars 2005 när killen säger att man ska ta kort på det finaste som finns måste du ta kort på FULL månen. du måste ha sången så du kan växla mellan natt och dag. de kan ta ganska många nätter innan det blir fullmåne så ha tåla mod. sen är det bara att prata me honom igen och visa honom fotot så kommer en sak.....................
shacti Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Skrivet 28 Mars 2005 Big Octo Chart och Plattform Chart drar man upp med Treasure Charts, men minns inte vilka.. Finns däremot ingen karta som visar vart alla Cyclones är.. Detta är dock alla ställen: Mother and Child Isles, Greatfish Isle, Southern Fairy Island, Windfall Island, Dragon Roost Island, Forest Haven, Tingle Island, kanske har glömt nån? vad ska man ha ett sånt till? Man bara spelar ballad of gales så får man ju se alla ställen....
Rekommendera inlägg