Hoppa till innehåll

Gubbar


Vilka är dom bästa karaktärerna i MKDD?  

104 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 281
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det bästa med mellanbilarna är att dom har jämnt med Acc och speed, men Mario & luigi är väldit bra at springa igång dom har snabba ben.

Jag har blivit bra med Pirahna´s bil det dåliga med dne är att den har "väldigt" dålig Acc så om man krockar på något ställe så tar det en stund innan man kommer i bra fart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jo... Men man ska ju inte krocka och så vidare,,,,

Hur tror du inte det blir om man krockar med Bowser´s bil? Krockar jag in i en bil så använder jag svamp direkt..På Time Trial...

 

Jag menar Grand prix där krocka man ganska mycket när man blir sjuten av massa skal m.m ,

Annars startar man om när man rammlar på Time trial´s som jag gör ganska ofta :unsure: likadant med inte bra start eller om man är 2 sekunder efter ;)

Men man lär sig ju mycket av att köra även om man rammlar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jo... Men man ska ju inte krocka och så vidare,,,,

Hur tror du inte det blir om man krockar med Bowser´s bil? Krockar jag in i en bil så använder jag svamp direkt..På Time Trial...

 

Jag startar dock aldrig om.. Även om det är väldigt sunket med 20 sekunder efter.,,
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...