Kraver Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Vilket ska jag köpa ??? Tycker att båda är i ungefär samma stil. Så vad tycker ni??? Tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 (redigerat) Köp driv3r det e ju lite nyare och bättre grafik... True crime är uselt ,kort och konstigt! Redigerat 27 Mars 2005 av LuddE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 (redigerat) True Crime är skumt. Först är du en matchopolis på Los Angeles Gangstergator. Så som jag förstod det, så ramlade man plötsligt ner i en Zombiekloak och spelet förvandlades till ett spel med demoner och trollkarlar. (Förlåt om jag avslöjade alldeles för mycket av storyn, men det är verkligen inget du ska köpa). Driv3r. Redigerat 27 Mars 2005 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Ok tack för att ni svarade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 är inte driv3er väldigt buggigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 (redigerat) köp driv3r :cool: Redigerat 30 Mars 2005 av holalola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag funderar på att skaffa driv3r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 jag tycker du ska köpa True crime de är snyggare jort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 jag tycker du ska köpa True crime de är snyggare jort driv3r är bätre bätre grafik och den är långt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GHo$T Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Streets of LA ? va e det ? :D skicka en bild på det så ja får se... :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paim Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 jag har Driv3r och jag tycker inte det är de minsta kul.. jo.. dom första 5 dagarna jag hade det, men sen slängde jag det på hyllan igen. Visst, det är snygg grafik, men saknar spelet spelglädje så e det ju inte lönt och slösa pengar på de <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Driv3r suger.. efter 1 dag ser man hur buggigt det är och får damp o lämnar in det.. ja sköt en polis så stog han upp o skakade ..och så kan folk springa in i väggarna ibland .. polis bilar kommer ner från himlen , driver 1 e bättre.. då kommer inga snut bilar o landar på en eller nått , då bli man iallafall jagad.. SKITSPEL. true crime e isåfall mycket bättre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg