LuddE Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Om jag köper ett ds i New York går det att spela svenska spel på det och chatta med svenskar? Kanske dumt att köpa det där men det är nog billigare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Ja såklart det går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 hmm har någon här importerat? Osså undrar jag vart man kan köpa ett skydd för touchscreenen så den inte blir repig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 hmm har någon här importerat? Osså undrar jag vart man kan köpa ett skydd för touchscreenen så den inte blir repig? Asså Ja det går faktist att spela mellan EU,USA,JAP ang skydd för touchscreenen "http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=42687" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 oj tack för det där om skyddet, jag som hade tänkt köpa det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Det går ju säkert.Men jag tror ju verkligen inte att det skulle vara billigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 (redigerat) Laddare då`? Får man med en laddare när man köper nintendo ds? Dum fråga kanske men.. Redigerat 27 Mars 2005 av LuddE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 ja du får med en laddare men det funkar inte i våra svenska uttag... du måste köpe till en adapter som ser ut som en kloss med sladd... sladden sätter du i uttaget och DS laddaren sätter amn i klossen... PS jag har en sån.. mitt DS är US :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 hmm var köper jag en sån adapter då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 hmm var köper jag en sån adapter då? Jag vet när du kommer hem köp en GBA SP Laddare för det är likadant som en DS Laddare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Hmm efter ett samtal på msn (ca 5-10 min) så har jag nästan ändrat mig och jämfört priser och inser att ds kostar 1238:- i usa och psp 1990:- så jag kommer nog kanske köpa psp(f*n vilken besluts ångest)¨ dock inte säker än , men det krävs nog nåt stort för att nintendo ska få en till kund.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 det är verkligen besluts ångest :D DS är regionsfri precis som Gameboy...( ska vara i alla fall ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg