nico Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 har hört om ett ganska knäppt spel på tv eller nåt. vet ej vad det hette men det var gartis att spela och ladda ner och man kunde köpa saker i spelet, t.ex. vapen, som man fick tillgång till i spelet. konstigt? inte det minsta? MEN det konstiga och knäppa var att man betalade med riktiga pengar som drogs direkt från ditt konto. nån som vet vad det heter och vad tycker ni om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 jag har hört om det de är helt sjukt du kan få räkningar på 16 tusen på 1 match Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Dem lurar bara av en pengar! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Det enda jag har hört om något sånt är betalCS. Lira CounterStrike och få 100spänn per kill och -100spänn när du dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 kim: ja, ungefär så jokinen: nej, det var nåt annat spel. ingen som vet vad det hette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 jag tror det hette Cyberspace man skapar en gubbe som man spelar med. t.ex om man jobbar som mäklare så tjänar man 3000 riktiga kr på varje sålt hus. Men jag är lite mistänksam man koplar ju spelet till sitt konto på banken. Så dem kan ju sno alla pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 hmm..kanske.... men jag tror inte du kunde tjäna nåt, inte så mycket, men köpa saker i spelet för riktiga pengar.. men jag kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Det låter ju helt sjukt. Ett spel där man måste betala på riktigt :blink: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 jups... eller ja kanske inte riktigt men om du vill köpa t.ex. ett vapen kostar det riktiga pengar och då menar jag inte 10 kr med mobilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) Undrar hur mycke? Redigerat 31 Mars 2005 av kalle_anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 eftersom att jag inte vet vad det heter kan jag inte ta reda på det... men jag tror att det kostar hundratals eller tusentals kronor för vissa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.