Zonix Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Denna lek gårut på att man ska bete sig som en n00b.. T.ex Kan du attackera snubben på lvl-359... Jag börjar med: Jag e fattig kan någon ge mig full rune??(RuneScape) P.s Detta är till alla online spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 vadå som typ fri itanz plis, plis a sword i was hacked, plis say how i can come to other side bridge eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 hjälp jag behöver saker jag är bara på kombat lv3 (rs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 please can anyone give me something i am poor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 yes you are. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 (in runescape) aew if ya put all ut itamz on the grund and press the "x" in the right corner your itmz vil be dubbel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 (in runescape) aew if ya put all ut itamz on the grund and press the "x" in the right corner your itmz vil be dubbel" Is that true!!?? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 nä men man kan ju ta deras saker när dom sätter dom på marken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Reaper:Det e menigen Jag dog av en MAN kan jag få 514474663525 millioner GP??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 i died kan someone teleport santa 2 me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 (redigerat) Hur ser man vilken level man är i? jag hjälpte en kille för inte så länge sedan med hur man kollar vilken lvl man är i en viss skill. Han visste inte hur man kollar sin lvl. Jag frågade honom: Whats ur att lvl? Han svarade: my att xp is 1157. Jag stod och förklarade i typ 3 minuter om hur man kollar sin lvl. Då sa han: thank u, u r so kind! Det är faktiskt sant!!!!!!!!! (runescape) P.S. ge mig full dragon, jag hara inget armor! (skoja bara) Redigerat 29 Mars 2005 av wozfe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.