Joko Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megaman_x95 Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 va tycktes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 HAHAHAHA!!!!f*n VA NAJSIG!!!HAHAHA!!!!DEN FÅR EN 10!!!!SKIT LÄTT EN 10!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 HAHA, när kommer en fortsättning? den ägde ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 den va bra viktor 2004 looooooooooool sa jag när jag läste den lätt 10 tänk om ja kunde hittapå så bra berättelser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 (redigerat) Du stavade mitt namn fel om det var jag :| Och jag är faktist combat 29 :P Och jag vet var man kan skaffa flour Grain+Hopper+Operate Controls+Pot=Flour Powah Redigerat 29 April 2005 av ║RaDiVaX║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 TACK =) hehe jag frågade spiderman om en n00b ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 En noobs rune scape dagbok...... JAAAAA!!!! Jag klarade mig genom tutorial island!!! Dem där råttorna var inte att leka med. Vad ska jag göra nu? Åh! En affär!! Jag går o köper något. Jag tittade i shoppen och jag såg......HOLY ****!!!!ett iron shortsword!! Den är ju säkert jättestark! Den är ju gjord av stenhårt gärn. Klickar på den ju men varför köper jag inget! Jag skriker: No matter how many times i click on value iron shortsword! It still says: Iron shortsword currently costs 55gp. Efter en stund så ger en kille mig ett iron 2hand sword och då går jag o dödar goblins. WOW!!! en bronze sq shield. Nu är jag tillräckligt utrustad för att överleva i wilderness!! Och det stämde. Jag har så låg lvl att ingen kunde attackera mig :cool: !! YEAH! Jag gick upp en combat lvl!!!! Och jag ser någon där borta som heter Zezima*. AJE! Zezima attackerar mig. Efter en stund känner Zezima medlidande och låter mig vinna :meddum: och tappar en dragon sq shield. Äh jag har fullt inventory och kan åndå inte använda den. Jag tror nog jag låter den vara för att behålla mina kebaber. 2 veckor senare har jag fått full hard leather!! :student: Jag har på mig det och går ut och använder magi mot rangers i wilderness**. AJ då! Nu dog jag och blev av med allt. Jag reportade den idioten för item scamming. Han snodde ju min full hardleather! Efter att ha hållit på så i 3 veckor blev jag bannad. Nedanstående är en beskriving på några grejer för er som inte fattar. ____________________________________________________________________ *Zezima är för tillfället världsmästaren i rune scape. **I wildy finns en grej som heter combat triangle. Det betyder att range äger mage. Mage äger melee och melee äger range. Och Att ha på sig melee armor som full steel är väldigt osmart om man ska maga/anvenda magi eller ranga/pilbåge för man blir mindre pricksäker och melee armor e svagt mot mage. Därför e det riktigt dumt att döda rangers i wildy med magi till attack(range armor e starkt mot magi. Lär er det!) o läder vilket e för rangers som försvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Sum 1 giv me 4 gp plz so i can buy leather boots Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Lol. Den var bra spiffOr. Vad tycker ni om min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Den var bra men lite rörig och svår att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.