waddis Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Var får man tag på gameshark och hur gör man ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
verdens mestare Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Var får man tag på gameshark och hur gör man ? vad e gameshark e det en spel hai ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 GS e en grej som om man e en galen fuskare så ska man ha det till GBA men det pajar spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst colla_killen Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 gs pajar inte alls spelet :meddum: och man kan köpa den i EB games i kungsmäsan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Nintendo har gjort så att nånting händer med Pokémon spelen om information som inte ska ändras, ändras. och det som händer är inte kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) Ne det kan jag verkligen hålla med om WOHOO!!!!!!JAG E MINI FUSKARE!!!!!!! :lol: I LOVE IT!!!! :kung: WOHOO!!!! Hehe förlåt men jag har längtat efter det här ögonblicket...... Redigerat 31 Mars 2005 av Rukio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Grattis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Hehe tack jaja till topic :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg