Sharzor Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 ja basket spelar ja ibland på gumpa lektioner ja tycker det e roligt aif borta bland spelare kan ingen :P 11 årings korg kan det inte va svårt att dunka hur hög e en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basketfreak Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Jag tränare basket....Min favorit spelare är nog Steve Francis lr LeBron James(The New Michael Jordan)....Älskar basket så J*vla mycket....Har någon sett Space Jam och De Magiska Skorna???? :rolleyes: Två under bara basketfilmer....Space Jam incloding Michael Jordan....and Like Mike(De Magiska Skorna) incloding Lil' Bow Wow,Vince Carter,Allen Iverson,Tracy McGrady,Dirk Nowitzki,Steve Nash,Michael Finley,Steve Francis,Jason Kidd,Rasheed Wallace,Gary Payton,Alonzo Mourning,Chris Webber & David Robinson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Sett dom ja, men så värst underbara va dom inte, hyffsade dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 basket... orka. kan väl spela nån minut på en rast. jag är ganska lång, men ack så lat och slö. inte så speciellt vass på att skjuta heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 älskar basket bäst i klassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megahunter Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jag spelar basket och jag kan dunka min favo är robert jonsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 basket är kul men man kan inte spela i nån klubb i växjö dom har lagt ner annars skulle jag nog spelat. favvo spelare:Wilt Chamberlien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Jag gillar basket men jag går inte på det och har ingen speciell favvo spelare men jag gick på basket för typ 2-3 år sen..Men jag gillar basket ändå :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.