Hoppa till innehåll

Nytt Rs Team


Demon

Rekommendera inlägg

  • Svar 363
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

ja fast hela bilden inte bara stats

 

Du måste tycka ''Print screen'' (på tangent-bordet)när du spelar ''runescape''(eller något annat webbspel) sen så går du in på photoshop eller paint och sen trycka klistra in sen sparar du bliden i någon-map sen så går du in på ''www.pics.xs'' och trycker bläddra sen så letar du på den bilden du skulle ha och sen så kommer det en länk upp som det står vad den har för länk till bilden sen så när du skriver ett medelande i forum.fuska.se så står det

http:// under där det står TYPSNITT_STORLEK_FÄRG sen så klistrar du in länken till bilden där sen så är det klart :visslar:

Redigerat av _0017_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om det ska va en klan i lv. 40 så kicka devilgirl hon e bara i lv. 30 men min andra gubbe e kvar orch0(med nolla på slutet) den e i lv. 52

 

ps.om det ska va en klan i lv 40+ som minsta så kommer vi behöva kicka halva klanen <_< då e det bättre att göra en ny klan eller :huh: men det e inte jag som bestämmer jag kommer bara me kommentarer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de tycker inte ja (iaf inte dom som e online mest) dom e i 30 ungefär då måste man kicka dom bye bye de skulle vart osjyst tycker ja du starta en tråd nytt rs team alla får va me och sen ska du ha 40+ efter typ 20 sidor <_<

då får starsta en ny tråd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...