B4z4r Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 tack för jag fick vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 hur får jag mina stats bild på länk? menar du som jag gjorde tidigare? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 ja fast hela bilden inte bara stats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 ska jag skicka in mina stats?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 (redigerat) ja fast hela bilden inte bara stats Du måste tycka ''Print screen'' (på tangent-bordet)när du spelar ''runescape''(eller något annat webbspel) sen så går du in på photoshop eller paint och sen trycka klistra in sen sparar du bliden i någon-map sen så går du in på ''www.pics.xs'' och trycker bläddra sen så letar du på den bilden du skulle ha och sen så kommer det en länk upp som det står vad den har för länk till bilden sen så när du skriver ett medelande i forum.fuska.se så står det http:// under där det står TYPSNITT_STORLEK_FÄRG sen så klistrar du in länken till bilden där sen så är det klart :visslar: Redigerat 19 Maj 2005 av _0017_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 om det ska va en klan i lv. 40 så kicka devilgirl hon e bara i lv. 30 men min andra gubbe e kvar orch0(med nolla på slutet) den e i lv. 52 ps.om det ska va en klan i lv 40+ som minsta så kommer vi behöva kicka halva klanen <_< då e det bättre att göra en ny klan eller :huh: men det e inte jag som bestämmer jag kommer bara me kommentarer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 om ni undrar vad jag heter heter jag orc_88 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 liggr nått i det du säger... men e det inte många över 40? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Jobbigt -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 de tycker inte ja (iaf inte dom som e online mest) dom e i 30 ungefär då måste man kicka dom bye bye de skulle vart osjyst tycker ja du starta en tråd nytt rs team alla får va me och sen ska du ha 40+ efter typ 20 sidor <_< då får starsta en ny tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 hmm vilka e i lvl 40 och högre? skriver 40+ efter ett medelande 40 och miindre skriver 40- så får man se om det är lönt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 desen vad har du för ring?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg