Hoppa till innehåll

Pkm Channel


Dezen

Rekommendera inlägg

Gäst wozfe

sådär. Men man tröttnar snabbt på det. Det gjorde i alla fall jag, så jag bytte in det. Man tittar på tv med pikachu. Det finns olika kanaler. vissa kan man tjäna pengar på. Man kan också gå ut i trädgården eller åka buss till olika ställen och träffa andra pokemon. Med hjälp av pengar kan man köpa olika saker att dekorera sitt rum med. det finns t. ex¨dockor, affischer och tapeter. Man kan också köpa pokemon mini spel som man kan spela på sitt pokemon mini, som man får. Sen kan man samla på kort.

Man kan köpa kort eller så kan man vinna kort genom att svara rätt på frågor som andra pokemon frågar dig.

Om du har pokemon ruby/sapphire och en gc till gba länkkabel så kan du få jirachi på ruby/sapphire. Spelet kostar bara 229:- på webbhallen och det är ganska billigt. Du kan ju köpa det här, klara ut det fixa jirachi och sedan byta in det om du ska köpa Zelda. Jag tycker zelda spelen är mycket bättre än det här, även fast jag älskar pokemonspelen, och jag tycker att du ska köpa ett zelda spel också. På GAME sa de att spelets (pokemon channel) värde var 150:- så jag fick 150:- rabatt när jag köpte ett annat spel.

Om du har ruby/sapphire kan det vara värt att köpa men annars så är det inte värt att köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
×
  • Skapa ny...