putte-93 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 vilket är det bästa nerladnings pogram som ni vet????? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 GetRight. men jag vet inte vart man laddar ner det för jag fick det från en skiva. det är shareware iaf så du kan ju alltid googla runt lite... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 (redigerat) § 1.3. Redigerat 30 Mars 2005 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 menar du fildelningsprogram eller nerladdningsprogram? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 (redigerat) Nerladdningsprogram som snabbar upp nerladdningen: Download Accelerator Är ett mycket bra program, de har hjälpt mig att ladda ner onlinespel (MMOPRGS, som GTH eller Ragnarok) mycket snabbare än om jag skulle ha använd windows vanliga. Det har även stöd för pausning, så du kan pausa din nerladdning. (funkar dock inte alltid, men de mesta av tiden) Tack vare den ligger mina nerladdningar oftast på 100kb/sec+ Fildelningsprogram: De kommer jag inte att gå in på, för de bryter mot reglerna. (och till en viss del också att Moderatorerna bevakar ju en som hökar, och ger lika gärna ut varningar, som tomten ger juklappar ;)) Redigerat 29 Mars 2005 av Thunder Dragon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 (redigerat) Moderatorerna kommer flippa ut totalt för det här inlägget. (Ett tips är att säga att du vill stänga dena tråd så kanske, kanske du inte blir avstängd från fuska) Det gäller även er andra som skrivit något om nerladdningsprogram!!! Ett tips är att ändra era inlägg till bara punkter så snabbt som möjligt! Redigerat 30 Mars 2005 av Mega99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 ALLA NI SOM NÄMNER ETT FILDELNINGS PROGRAM KOMMER ATT BLI AVSTÄNGDA FRÅN FORUMET!!! SKYNDA OCH ÄNDRA ERA INLÄGG TILL BARA PUNKTER SÅ KANSKE NI SLIPPER AVSTÄGNING Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Alla som ens nämner ett fildelningsprogram kommer att varnas obönhörligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte-93 Skrivet 30 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 lås Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 lås Som du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg