nOfear Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Inte lite sämre grafik mycket sämre grafik. PSP har cirka 16 miljoner färger och nintendo ds har cirka 200 tusen färger. Och grafiken räknas också och PSP har bättre spel . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 PSP har inte Super Mario spel som är populärare och bättre än PSP's Skjuta bang bang köra bil spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Well boys. Smaken är som baken.. Jag ska nog försöka införskaffa mig båda två.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 PSP har inte Super Mario spel som är populärare och bättre än PSP's Skjuta bang bang köra bil spel. Nintendo DS har inte GTA , GT4 , Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jaa.. I princip iaf.. Googla lite så får du se. Det är inte CD skivor, men de tär skivor. Ok, tack för svaret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 PSP har inte Super Mario spel som är populärare och bättre än PSP's Skjuta bang bang köra bil spel. Dom är ändå inte så roliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 (redigerat) Det är nästan mest välkända spel ! 2004:as betyg på spelen så kom GTA san andreas och Halo 2 1:a och ingen gamecube spel kom med av titlarna mario och dem bara pikmin 2 kom 9:a. Sony säljer bäst och populärare spel dem får mer sålt sony än Nintendo. Redigerat 27 April 2005 av Cobraz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 PSP har inte Super Mario spel som är populärare och bättre än PSP's Skjuta bang bang köra bil spel. Det kommer ut mycket roligare spel till Sony skapelserna än till Nintendo maskinerna.. :meddum: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 .............................mäh saknar ord till min fåniga kommentar... Jag är ett stort Nintendo f*n men jag ska köpa PSP pga att jag vill...ja faktigktstststgks vet jag inte vad jag vill ha det till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag tror inte att det är nån idé att du köper nåt för flera tusen om du inte ens vet varför du gör det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 PSP har inte Super Mario spel som är populärare och bättre än PSP's Skjuta bang bang köra bil spel. Vadå inte roliga vem vill sitta och köra samma gammla supermario som finns på GameBoy Gameboy Advance. Helt rätt köp PSP du får mycket för pengarna. Ett tips köp Value Pack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Sluta bråka nu grabbar, smaken är som baken.. (Kliché!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg