Heaz Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 hur lägger man inn bilder Du kan ladda ner dom på www.silentwhisper.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 (redigerat) Jag har inte ritat av nåt det här är min egna påhittade manga figur Den e inte så märkvärdig men jag gillar den! http://photos.creson.com/albums/natti/Manga_Master.sized.gif Det här är en av mina första bilder jag ritat som jag gillade har gjort fler ska visa er snart! PS. kritisera gärna och berätta vad som är fult med den ska försöka rätta till då! Om man lägger in stora bilder, lägg in en länk istället!!//Draghon Redigerat 10 April 2004 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Titta mer i...Riktig manga, inge Dragonball! DN angel och Love Hina är bra ritade..Jag har läst fler, men de är de enda snygga som sveriger har importerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Titta mer i...Riktig manga, inge Dragonball! DN angel och Love Hina är bra ritade..Jag har läst fler, men de är de enda snygga som sveriger har importerat Naruto är ritad bäst tycker jag! PS kritisera min bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 (redigerat) Okej, du bad om det....Jag tycker du ska lära dig mer om hur man ritar i olika perspektiv..Och rita inte så feta gubbar...Jag har ritat min egen avatar..Hehe... Redigerat 8 April 2004 av Kanji-Thoridahs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag ritar inte speciellt bra.. Men tillräckligt =) Är bäst på att rita miljöer och landskap, är verkligen sämst på människor som ska se verkliga ut. Jag älskar att rita streckgubbar, ritar mkt serier med såna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 (Manga Master @ 08/04-2004 15:16:53) Titta mer i...Riktig manga, inge Dragonball! DN angel och Love Hina är bra ritade..Jag har läst fler, men de är de enda snygga som sveriger har importerat Naruto är ritad bäst tycker jag! PS kritisera min bild! Du kan göra en näsa, FLytta penseln till R:et och inte rita så stora läppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 (Manga Master @ 08/04-2004 15:16:53) Titta mer i...Riktig manga, inge Dragonball! DN angel och Love Hina är bra ritade..Jag har läst fler, men de är de enda snygga som sveriger har importerat Naruto är ritad bäst tycker jag! PS kritisera min bild! Du kan väl göra huvudet mindre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Är otroligt dålig på att rita figurer och annat. Men vill gärna lära mig att rita Manga för då kan man fantisera och använda den fantasin som man själv har :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Det är ju lätt, ju! Man bara ritar! Jag ritar inte särskilt bra men.. (*) (*) ' ' - - Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Att hitta på något att teckna är inte svårt. Bara bestäm dig för vad du vill åstadkomma, och kanske ta nån förebild... Låt säga att du ritar en människa eller ett djur. Blir det inte riktigt snyggt direkt så teckna om och om igen ett antal gånger. Har själv insett att en figur inte är färdig förrän man tecknat den sisådär 100 ggr minst. Först efter ett antal gånger börjar man inse vad man vill ha det till. Har man ett sinne för skämt är det jättekul. Kan sitta ett antal timmar varje dag och bara teckna. Ska se om jag får till nåt på Paint, eftersom scannern inte funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 (Lord Sebbe @ 08/04-2004 21:22:05) (Manga Master @ 08/04-2004 15:16:53) Titta mer i...Riktig manga, inge Dragonball! DN angel och Love Hina är bra ritade..Jag har läst fler, men de är de enda snygga som sveriger har importerat Naruto är ritad bäst tycker jag! PS kritisera min bild! Du kan väl göra huvudet mindre? Nej det är en del av hans personlighet stort huvud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.