Kanji Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Min sjuka bild då, inte Knight after fight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Knight after fight är mycket snyggare om man har mindre skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Har du liten skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jag har animerat en egen figur! kolla in den! Min animering Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Den är ju inte animerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jag har animerat en egen figur! kolla in den! Min animering Du kan inte animera i BMP. Du måste spara den som GIF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Tack kenga nu vet jag också det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 klart jag kan.. när jag ska spara den så väljer jag bara BMP... vad menar ni med att den ente e animerad? jag har gjort den själv! men ni behöver ente tro mej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Kan ni ge betyg på min bild ... jag ger 2/10 <_< tja bättre lycka nästa gång :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 klart jag kan.. när jag ska spara den så väljer jag bara BMP... vad menar ni med att den ente e animerad? jag har gjort den själv! men ni behöver ente tro mej... När en bild är animerad så rör den sig. En animerad bild är byggd av flera lager som den spelar upp snabbt så det ser ut som den rör sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (redigerat) Och den måste vara i GIF format! Sähär ska den se ut.. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Haha.gif Redigerat 13 April 2004 av Kanji-Thoridahs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 de här e dom bilderna jag snackade om! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/isaac.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/jenna.jpg =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.