Kanji Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Visst, att Lucius vann en tävling med den...Ljug lagom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 han kan inte ha ritat den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Nä, verkligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Men för faen. Läs hela ämnet. Han ju typ bevis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 spelar roll, den som än har ritat den är GRYMT BRA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 spelar roll, den som än har ritat den är GRYMT BRA!!!! Nee, det gör det inte. Men den är grymt SNYGG!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 tackdu, men draghon ritar bättre.. förresten vad är det som är under kroken eller vad man ska säga på hennes stav i andra bilden? Hon har nog suddat eller så e det nåt band som ska vara där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 (Silver Star @ 18/04-2004 13:42:55) tackdu, men draghon ritar bättre.. förresten vad är det som är under kroken eller vad man ska säga på hennes stav i andra bilden? Hon har nog suddat eller så e det nåt band som ska vara där.. jaha, okej jo det såg ju lite mysko ut så jag kunde inte riktigt få till det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Kunde inte jag heller först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Får ba säga..det e inte troll..det e Figurer från Golden Sun.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Min kompis ritar hela tin. Han ritar lixom Japanskt. Stor ögon liten näsa. Fasst ögonen är fula. Han är helt besatt av att rita. i Vår Andorra bok i skolan har han ritat ner hela sidorna med dragonball saker som håller på med Andorra Saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 jag ritar inte så bra, jag lackerar skita bra på bilar B) tycker mina kunder, jobbar som lackerare, fast jag inte får, har ingen utbildning, fixar snart bilder... då kommer ni få se på grejer, kan ladda upp lite skisser på bilar som jag målat av från mina kunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.