Amatören Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Nu börjar jag i alla fall förstå lie av det här spelet, men har fastnat vid ett stort runt kylrum. Rummet är 3 våningar högt (tror jag) med ngn form av roterbar arm i mitten: när jag kommer till rummet är jag i höjd motsvarande våning 2 och jag har också varit nere på nedersta våningen och stängt av tre stora silos av ngt slag. Jag tror att jag ska upp till motsv vån 3 (eftersom jag har sett några däruppe) men hittar inte dit... Eller ska jag göra ngt annat? Hur ska jag göra? Tacksam för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 kommer säkert nogon och hjälper dig. Jag kan inte hjälpa dig tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag har klarat hela single så pm:a mig om det är något annat också, men du ska gå dit där den svarta killen stog innan och trycka på hans knappar. Sen ska du hoppa ner i frysrummet och gå igenom en dörr. När du gått igenom dörren ska du trycka på en knapp som öppnar en dörr och därinne trycka på en knapp till. Sen öppnar du utgången genom att trycka på en knapp. Gå sedan upp på den stora grejen och upp och in i den gången så kommer du ut till nästa moment. Good Luck! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.