Hoppa till innehåll

Hjälp Med Jedi Outcast

Amatören

Rekommendera inlägg

Nu börjar jag i alla fall förstå lie av det här spelet, men har fastnat vid ett stort runt kylrum.

Rummet är 3 våningar högt (tror jag) med ngn form av roterbar arm i mitten: när jag kommer till rummet är jag i höjd motsvarande våning 2 och jag har också varit nere på nedersta våningen och stängt av tre stora silos av ngt slag. Jag tror att jag ska upp till motsv vån 3 (eftersom jag har sett några däruppe) men hittar inte dit... Eller ska jag göra ngt annat?

Hur ska jag göra?

Tacksam för hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har klarat hela single så pm:a mig om det är något annat också, men du ska gå dit där den svarta killen stog innan och trycka på hans knappar. Sen ska du hoppa ner i frysrummet och gå igenom en dörr. När du gått igenom dörren ska du trycka på en knapp som öppnar en dörr och därinne trycka på en knapp till. Sen öppnar du utgången genom att trycka på en knapp. Gå sedan upp på den stora grejen och upp och in i den gången så kommer du ut till nästa moment.

Good Luck! :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...