Salzalada Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag har inställningen att man sparar snacket på msn, men när jag läsa det så ågr det inte! Filen är i formatet XML, och jag undrar i vilket program jag öppna det i för att läsa det...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag tror inte att du kan det, om inte du gör att efter att du snackat med en kompis, då markerar du texten klistrar in i Word o sparar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Det går att spara! Kolla på bilden nedanför! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 för mig går det utmärkt att läsa, det öppnas automatiskt med internet explorer, funkar säkert med FF oxå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 När jag använde Explorer funkade det, men inte med FF... Mysko.. Tack så mycket Nico! Tråden kan Låsas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg