AidsCunt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 men lol.. det väl alla :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Inte jag har inte sett dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 nu blir jag f*n besviken..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Hur mång Zelda spel finns det till Nintendo 8-bit? 2 stycken zelda spel finns det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 det finns 2st zelda spel och båda ä jäkligt kul.Jag hade dem till nes men sålde så nu har jag bara dem på Gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag har itte ens nintendo 8-bit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 zelda spelen är inte så roliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 zelda spelen är inte så roliga DU måste skoja zelda spelen är ju de bästa som finns ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Navi Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Har nån The legend of zelda collectros edition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 har inte spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Båda spel en är rolig. fresten vad är The legend of zelda collectros edition (måste vara roligt alla andra är det :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Har nån The legend of zelda collectros edition om du har det så gissar jag på att du har köpt det från Nintendo klubben för 40 kr. Till Gamecube.<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg