AeliuS_55 Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Skulle någon kunna hjälpa maj med att göra en logo? Logon ska vara till min cs-klan, och den som vill ta på sig uppdraget, får vidare information om hur den ska se ut osv. Tack på förhand! MVH MadnezZ.FragS | SkilltoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Tjänar man några Fm? Om man gör det så ställer jag upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag kan kanske fixa nåt enkelt, men jag vill ha nåt för det, som FM, får man det så gör jag en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 precis samma sak med mig.. smakar det så kostar det.. många här på forumet gör nästan professionella loggor och sånnt kan kosta tusentals kronor på en reklambyrå. men här är det inte lika dyrt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag har en logo, men då ska jag ha minst 800 FM för den. Det finns en engelsk logo och en svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 jag kan göra det för några hundra fm, typ 200-300. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Skulle någon kunna hjälpa maj med att göra en logo? Logon ska vara till min cs-klan, och den som vill ta på sig uppdraget, får vidare information om hur den ska se ut osv. Tack på förhand! MVH MadnezZ.FragS | SkilltoN Om du vill ha din loga får du nog svara dina kandidater Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.