Lajm Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Ja, det var det tråkigaste uppdraget av alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Då så. Då måste du ju kunna komma in på flygplatsen..? :huh: ja men det går inte ta planen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Hmmm..Det var ju så för mig med...*tänker* Jag tror att du måste få upp flying skillen, och bara då du kan ta dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Hur tar man flygcertificat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Hur tar man flygcertificat? Man måste klara flygskolan i las venturas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Norr om Area 51. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 fy f*n nån stans läste jag att man bara behövde flyga i 15 min så fick man den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Det du läste kan vara rätt. Men det som man måste få i flyg skolan är själva flygbeviset. Efteråt är det bara att få upp flyingskillet. Och det som du hörde med 15 min. kan vara menat sant, men som sagt så måste man ha flygcertifikatet först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 ok tack så mkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Visst. Vet du vart flygskolan finns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg