ZiLbOr Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Jag hittar ju inget dykar ställe där på Pacifidlog town Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Ummm.......Det finns ingen sida 9....... Då har du gjort fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 vad har jag gjort fel? jag har Valen och Relichent eller vad den heter sen har jag diglet som kan dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 (redigerat) vad har jag gjort fel? jag har Valen och Relichent eller vad den heter sen har jag diglet som kan digHar du utvecklat den till Wailord??Tänker bara på när du sen ska öppna grottorna. Redigerat 26 Januari 2008 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 öö ja jag har utväcklat den till Wailord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 ska man inte göra något innan de där grottorna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Riktigt bra guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonite8 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Försök surfa så mycket mot dig(på dset när du håller i det). När du kommer till det runda stället gå ner till gumman och pojken(nedanför dom) och surfa någon stans där, sen kommer du till ett till ställe där du kan surfa fritt. Surfa fortfarande så mycket mot dig som man kan. När det kommer ett ställe där det inte är någonting där man går. Gå längst ner till kanten och gå 3 steg från den och surfa elr se den om du gjort rätt. När du är nere i vattnet ska du dyka upp vid "koden". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Bra skrivet! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Jätte bra skrivet men vad är regisar för pokemon? :huh: (om det nu är pokemon) p.s. ignorera inte detta! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Jätte bra skrivet men vad är regisar för pokemon? :huh: (om det nu är pokemon)p.s. ignorera inte detta! :(Regirock, Regiice och Registeel, de tre legendariska Regisarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 hej vf funkar det inte med wailord? är det för att jag bytte namn på den kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg