Gäst Beldur Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Som förra talare sa, det går bra med alla bollar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 (redigerat) Oj Fel knapp... aja men kan fråga en fråga.. Kan man få 2 master balls ? eller fler Redigerat 26 April 2005 av Froancise Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Ja det kan man,om man byter en från Ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Ja det kan man,om man byter en från Ruby hmm oki fattar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Ja det kan man,om man byter en från Ruby va bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 (redigerat) jag sa att jag fatta du behöver inte skriva mer om det.. tyst nu. sorry om jag skrev om masterballsen när det är en regi tråd. Ps. du eller nån annan behöver inte skriva "du behöver inte ursäkta" eller "ursäkt tagen" eller "det gör inget men gör inte om det" jag fattar att jag gjorde lite fel Ds. Redigerat 28 April 2005 av Froancise Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 har jag gjort det då?Ne... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 (redigerat) har jag gjort det då?Ne... Hihihi aja kan inte säga nå, du har ju rätt ^_^ FisharMario... märkte just att du är ju Rockodile : )) Redigerat 29 April 2005 av Froancise Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 men hur ska man kuna komma in till regisarna då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 läs på första sidan i denna tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 (redigerat) men asså måste man göra det i rad som först regice sen regirock sen registeel? för jag kom in till regice med dive sen skulle jag använda Dig men jag har inte den.. och ingen pokemon som har den heller.. och till regirock och registeel är det inte öppet. Edit, aight?: Var Får Man Dig? Redigerat 8 Maj 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 men asså måste man göra det i rad som först regice sen regirock sen registeel? för jag kom in till regice med dive sen skulle jag använda Dig men jag har inte den.. och ingen pokemon som har den heller.. och till regirock och registeel är det inte öppet. Edit, aight?: Var Får Man Dig? Asså dagar har gått och ingen har svarat.. nästan veckor Var får man Dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg