Darkness Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 (redigerat) om jag får säga det själv så suger regisarna ;) Redigerat 4 Augusti 2005 av renv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 om jag får säga det själv så suger regisarna ;) Håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Jupp,om man gämför med Tyranitar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke12 Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 måste man ha master ball för att fånga regisarna? Går det inte bra med typ 99ultra balls? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Jag är på jakt efter Regisarna just nu.. har inte ens klarat ligan.. men ändå =) vilken är det man måste Dive, Dig och First Relicanth. Last Wailord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 måste man ha master ball för att fånga regisarna? Går det inte bra med typ 99ultra balls? Ne.Hur skulle man annars få alla Regis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Nej jag håller med FisharMario tänk lite innan... Man kan bara få 1 MasterBall så du kan fånga han med en Pokéboll om du har tur... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 En vanlig ja,men Ultra Ball så behöver man taktik skulle ja tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Jag tog den första me ultraboll den andra me great boll och den 3,dje med pokéboll Det va nästan lättare å fånga dem med sugiga bollar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Jag tog den första me ultraboll den andra me great boll och den 3,dje med pokéboll Det va nästan lättare å fånga dem med sugiga bollar.... ULTRA BALL :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Jag fångade mina regisar med ultra-bollar........... och man kan få tag på flera master-bollar i Lilycove-staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Inte för att skryta, men jag fångade alla Regisarna med Poké Ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg