Aegzor Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 var e grottan till Regirick???, som ja skrev i mitt förra inlägg de e ju bara en berg-vägg längst ner!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 ja, och på den står det väl braille skrift (blind skrift) läs det, kommer inte ihåg vad det står) och gör som det står... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 ja har inte relicant, kan de bero på de?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 jo, det måste man väl ha, relicanth och wailord måste man väl ha? isn´t that right? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 jaha, tänkte väl de, men han e så j*vla jobbi att hitta- och fånga!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 nej nej, jag hitta han direkt men han finsn ju där utanför sotopolis ju! har du letat där? där möter man jätteofta! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 [RENSAT] §1.7 - Chatt i forumet (gör de på IRC) Fortsatt chatt leder till varningar och låst tråd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jag har gjort en sån här tråd förut, nu gör jag en igen! Många har frågat mig hur man får Regisarna så här är det: ••••••••••••••••••••••••••••••••• Regiice Åk till pacifdlog town sedan tar du surf lite längre ner åt vänster, åk tills du ser ett dive ställe gör dive där! Sedan åk där tills du ser braile skrift dyk upp där du ska ha Wailord, Relichant och en som kan Dig! Gå längst fram mot väggen där det också finns braile, gör Dig där sedan går du längst fram läser skriften där sedan ska det skaka, om det inte gör det byt plats på Wailord och Relichant. (pokemonen med Dig ska vara sist) Då ska det skaka om det inte gjorde det förut. Sedan åker du till petalburg city surfa sedan till route 115 tills du ser träd dom ska vara till vänster, åk mot dem sedan upp då ser du en simmare. Åk uppåt där sen ser du en grotta vänta 5min framför braile skriften (du måste kolla på den) Sedan kan du möta regiice när du väntar i 5 min så kan du ha vilka pokemon som hälst! ••••••••••••••••••••••••••••••••• Regirock Ha Wailord och Relichant och en som kan strength, åk till sandstormen på route 111. Gå längst ner där så ser du en grotta gå till braile skriften och gå 2 steg åt höger, 2 steg ner gör strength sedan kan du möta regirock! ••••••••••••••••••••••••••••••••• Registeel Ha wailord och relichant och en som kan fly. Åk till route 120 långt ner där ser du en tjej och åvanför henne finns det en trappa gå upp där. Sen ska det börja regna, sen ser du en grotta gå in där, gör fly i mitten sedan kan du möta registeel! ••••••••••••••••••••••••••••••••• Hoppas tråden klistras! EDIT:Tråden har klistrats! /0035 f*n vad skumt! på mit spel så var jag tvungen att ha wailord först och relicanth sist av alla och inte dig pokemonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 nu har ja fångat relicant, men ja fattar inte riktigt hur man ska göra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oscarhen Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 alltså har nån ett tips för hur man fångar regirock enklast (Har ej masterball) för ja har hållt på i en timme me honom :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 gör mer skada... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) alltså har nån ett tips för hur man fångar regirock enklast (Har ej masterball) för ja har hållt på i en timme me honom :angry: Få ner typ så han har 35% av livet kvar sen tar du en ultra ball. OT:Jag kommer inte tillbaka pågrund av allt spam som var här förut kan upprepa sig. Detta är det sista inlägget jag gör. HA(e)L TOMATKETCHUP! Han är en stor person i detta forum och han ska respekeras! Hoppas du lever kvar i detta forum TK. Well, vi ses! - Kanske aldrig mer igen... Redigerat 5 Maj 2006 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg