Kebab Nisse Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 behöver man nåt specilt för att spela PS2 online eller är det bara att koppla in nätverkskabeln och köra????? vill gärna ha tips på bra online spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Du behöver koppla ps2an med en nätverks kabel, en nätverkscd för att spara nätverksinställningar.. Killzone är väl hetast just nu. Och Timesplitters 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Man måste ha en nätverksadapter. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Du behöver koppla ps2an med en nätverks kabel, en nätverkscd för att spara nätverksinställningar.. Killzone är väl hetast just nu. Och Timesplitters 3. vad menar du med nätverkscd??? måste man köpa en sån?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Nej, ring/mejla playstations support och be dem skicka dej de senaste... Shark: Inte om man har en pstwo, som han verkar ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 nej .. när man köper nätverksadaptern får man med en skiva o lite papper.. men du måste ha bredband för att kunna köra online ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 <_<. Man får inte en skiva om bara köper PStwo, den måste man på Playstation skicka efter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 jag har ett slimmat PS2 med inbyggt modem och jag har bredband..... bara den där skivan som fattas.... går det bara få tag i den genom PS2 support??? och kostar den nåt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 de går att skicka efter gratis från ps hemsida (tror ja ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Inte för jag Pstwo, (har Ps2), men det är ju jobbigt att man måste be dem skicka ut en sån, e det inte lättare om man får den i Pstwo:s förpackning eller?? >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 måste man ha en sån där skiva... verkar så krånligt att skaffa :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Ja, kan tänka mig det. Man måste ju ha en skiva när man köper en DVD kontroll till sin Ps2.http://www.my-smileys.de/smileys2/boxed.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg