Shark Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag tänkte på att alltid när man loggar in så skulle man kunna trycka in på vilket humör man har. Det skulle vara bra, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Och hur gör man med de med automatisk inloggning? Sedan vill jag påminna dig om att det här är ett forum & ingen mötesplats. Dålig idé. Det är väl bara att byta avatar varje gång man loggar in om man nu har ett sådant enormt behov av att visa alla vilket humör man är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Inspirerad av Msn lr? Dessutom märks det på ens inlägg villket humör man är på :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Ja, det e sant. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Inspirerad av Msn lr? Dessutom märks det på ens inlägg villket humör man är på :bah: snarare lunar, men jag tycker också det är en dålig ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Jag tycker inte det är en dålig idè. Fast passar nog inte på den här sidan. Men annars tycker jag det var en bra fråga. Det är ju redan en sida med status och poäng, så egentligen skulle man ju kunna ha något sådant. Fast själv tycker jag det är onödigt. (på alla andra sidor också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Jag tycker inte det är en dålig idè. Fast passar nog inte på den här sidan. Men annars tycker jag det var en bra fråga. Det är ju redan en sida med status och poäng, så egentligen skulle man ju kunna ha något sådant. Fast själv tycker jag det är onödigt. (på alla andra sidor också) Jag tänkte på det pga att det finns så många "extra saker" på sidan. Bra alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.