Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hur mkt kostar en Nintendo DS, funderar på att köpa en, säg gärna några bra spel också (:))

Skrivet

EB games: 1499 kr

Games: 1599 kr

När jag köpte mitt på games med ett spel så blev det 1999 kr så det utjämnade sig.

Jag rekomenderar Super Mario 64 DS

Skrivet

Jag köpte min på GAME och den kostade 1490 och då fick man en demo tille helt gratis (Metroid Prime) Jag köpte Super Mario 64 DS till också det kostade 499 så mitt blev 1989:-

Gäst rt1000
Skrivet

men köper du det på EB games så kan du byta in några gamla spel så blir det billigare jag fick mitt för 1239:- när jag lämnade in två advance spel och sen kostade spelen 449:-

Skrivet
men köper du det på EB games så kan du byta in några gamla spel så blir det billigare jag fick mitt för 1239:- när jag lämnade in två advance spel och sen kostade spelen 449:-

då förlorade du på det för jag köpte mitt 1500

ps.ds rockar

Skrivet

va det inte så att man skulle byta in ett game boy advance sp också? tror jag läste det på EB Games i A6 center i Jönköping... jag tycker inte om EB Games... Lurar en, det är vad jag tycker!

Jag köpte mitt för 1499 kr i Ängelholm i nån affär som kallas leksaksmagasinet (el. brio)

Skrivet

ebgames = 1500(ca) bra spel mario 64 ds m.m och några andra spel som ska komma ut te.x. kirby ds nåt zelda(tror jag) mario kart ds och andra asgrymma spel

• Skapa ny...