Kotchimotchi Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Hejsan , skulle vilja hyra en war server elle va man säger, kan ni non bra sida , och vet ni typ hur mycket det kostar. Tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Tycker du ska fixa en egen. Mkt billigare. Att hyra en server kostar typ 100:-/mån på vissa ställen. När du går in på en server i Cs så kommer det ibland upp reklam om uthyrnings ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 My little [email protected] ponny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Ehh... va menar du med det, james? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Att jag är ett mongo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Tycker du ska fixa en egen. Mkt billigare. Att hyra en server kostar typ 100:-/mån på vissa ställen. När du går in på en server i Cs så kommer det ibland upp reklam om uthyrnings ställen. Men , min data suger så det laaagar sönder för dom flesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 öhhh har du fixat alla inställningar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 öhhh har du fixat alla inställningar och sånt Tror det, menar du alla rate? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 du kan låna av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst brenn 1 Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Hej trevlig da idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.