Dennan Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Var hittar man metal skorna??? jag behöver dom för att komma in i wind templet!!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Var hittar man metal skorna??? jag behöver dom för att komma in i wind templet!!! :blink: <{POST_SNAPBACK}> [du måste hitta dom men kommer inte ihåg vart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 det vet jag men jag vill VETA var dom finns!!!!!!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 för att kunna komma in i Ice Ring Isle (skorna finns på insidan) så måste du skjuta en fire arrow in i drakhuvudet, så hardu typ fyra minuter på dej att ta dej in och hämta skorna sen fryser ön igen och du måste börja om från början, bara påpekardet eftersom tûlgahr glömde det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Bara för att påpeka så du inte startar en ny tråd om styrke-armbandet, så ska du till ice iland och skuta en eld pil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 måste man skuta en fire arrow i ice ring isle??? i sånna fall var får man fire arrow???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 när man har cyklonmelodin så ska man åka till Mother and child island via en cyklon där inne får man pilarna av en älva (som verkar tänd på Link) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 hur får man cyclonmelodin???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 När man seglar kan det komma en cyklon. sjut en pil på gubben i den så lär han dig den. Har för mig att det var så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Tack så MYCKET till alla nu kan nån låsa tråden :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg