Amaeli Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Hej tänkte att det vorde trevligt med lite skämt sriv massor skämt ni kommer på. Här har jag några: En tjej står i duschen med sin pojkvän när det plötsligt ringer på dörren. Tjejen öppnar dörren med endast en handduk runt sig. Det är Peter, hennes pojkväns kompis. - Hej, säger Peter. - Hej, det var längesen. Du får ursäkta men jag kom just ur duschen, säger tjejen. - Ingen fara. Är David hemma? - Ja, fast han står kvar i duschen. - Åh, jaha, då kanske jag störde!? Hur var semestern förresten? - Den var helt underbar, fint väder hela veckan. - Jag ser det, vad brun du är, säger han och tittar på henne. Du har väl som tre vita fläckar på kroppen. Tjejen tittar lite på honom och funderar på vad han menade. - Åh, jaha?du menar efter bikinin? - Ja, just det. Får jag se? Ler Peter - Va?? Säger hon förvånat. - Om du får 2000 kronor och visar mig lite snabbt. Hon funderar ett tag. - Nej, säger hon. - Kom igen nu, du kan bara visa brösten, vädjar han. - Okej då, säger hon och visar sina bröst snabbt och täcker sedan dom igen med handduken. - Fint, säger han och ler. Du får 2000 kronor till om du visar hela dig. Tjejen tittar lite osäkert men svarar sen: Okej då. Och så visar hon hela sin kropp för honom snabbt. - Tack vad fint, säger han och ger pengarna till henne. Du kan ju hälsa David (pojkvännen) från mig. - Ja, det ska jag göra, säger hon och stänger dörren efter sig. 5 minuter senare kommer pojkvännen ut ur duschen och frågar tjejen vem det var som ringde på dörren. - Det var Peter och jag skulle hälsa så mycket. - Jaha, han nämnde inte nånting om dom där 4000 han är skyldig mig? den ena mannen till den andra -jag tror jag ska skilja mig -VArför det? -min fru är ute på pubar hela natten -dricker hon? -nej hon letar efter mig - Ni tappar pengar! Säger polisen - Jasså... jag ska genast cyckla tillbaka och plocka upp dom säger mannen vänligt. -Får man fråga varför ni har så mycket pengar på pakethållaren? säger polisen har ni snott dom??? - Nej... Jag brukar gå runt på stadion med en stor häcksax och be om deras pengar när dom står och pissar!! Polisen skrattar - Det var en bra idé... Hahaha Men vad är det i den andra påsen??? -ehh... Det är juh inte alla som betalar... URSÄKTA STAVNINGEN DET ÄR INTE JAG SOM SKRIVIT HISTORIENA. Redigerat 1 April 2005 av goldust Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Det ringer i telefonen och du svarar. I den andra änden av luren säger en röst: - Du får en milon om du svarar "nej" på de tre frågor som jag ställer. Är du beredd? - Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) [ Borttagen p.g.a Dåligt skämt] Redigerat 4 April 2005 av Bure^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (det här skämtet kanske inte är så roligt men iaf) Det var en gång några som skulle begrava en död kvinna och då råkade dom tappa kistan då vaknade den döda kvinnan. Efter 2 år dog hon igen då när dom skulle begrava henne igen sa presten akta så ni inte tappar kistan igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 haha den var bra Det var en gång en vit man som sa till en svart man att han var svart färgad... Då svarade den svarta och sa: Jag e svart när jag födds Jag e svart när jag går isolen Jag e svart när jag mår illa Jag e svart när jag fryser Och jag e svart när jag dör... Men du vite man Du e rosa när du födds Du e röd när du går i solen Du e grön när du mår illa Du e blå när du fryser och du e grå när du dör.. OCH DU SÄGER ATT JAG E FÄRGAD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Det va en gång en kille som hette Sven Arne Boris. Han sa en gång till sin kompis Axel: - Heeeeeej Då sa Axel: -Nej SLUT :bah: [Rensat enligt § 1.6] Redigerat 1 April 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 j*vla spammare,iallafall Kommit på den här vitsen... Det var en gång två män som var i ett sånt där spegelhus på ett tivoli,då sa den ena mannen: -Kolla!Haha!Den här speglen gör mig tjock! Då sa den andra mannen: -Ömm.....Det där är en vanlig spegel..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 j*vla spammare,iallafall Kommit på den här vitsen... Det var en gång två män som var i ett sånt där spegelhus på ett tivoli,då sa den ena mannen: -Kolla!Haha!Den här speglen gör mig tjock! Då sa den andra mannen: -Ömm.....Det där är en vanlig spegel..... HAHA den var bra! jag fattade inte zells... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Grymma historier ni kommer på. Själv kan jag inte komma på några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Den första som du gjorde, Goldust, va ju grym!!http://www.my-smileys.de/smileys2/A1-metal-up.gif Hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 det var engång två sandkorn som var ute å gick i en öken då sa den ene till den andre -du jag tror vi e omringade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Hehe..Den kan jag oxå, MM.http://www.my-smileys.de/smileys2/00000028annie.gif Den här då: Den stora björnen satt bredvid ån vid en hallon buske och mumsade i sig hallon. Då kom den lilla kaninen på andra sidan ån och sa till björnen: - Björnen, björnen, kom få du se! -Stck lilla kanin, jag är upptagen, sa björnen. - Men du måste se det här, det är underbart! -Men ser du inte att jag är upptagen??? -Men snälla björn, kom då! -Ok då, sa björnen och gick över floden. Han blev nästa bort spolad och dränkt men han kunde till slut komma upp på andra sidan. -Nå, vad ville du lilla kanin? -Jag ville bara säga till dig, björnen, att på andra sidan ån finns det en jättestor hallon buske! XD Bra va??? http://www.my-smileys.de/smileys2/567.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.