Gäst YoTo Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Jag har laddat ner många låtat. Jag hör dom på tv, sen laddar jag ner dom. Så funkar det. Om man har ett bra liv med mkt pengar, varför ska man då få mer pengar av dom som samlar i månader för att man gillar den personen/personerna. Bortskämda sångare >_>. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Alltså, artisterna tjänar ju flera miljoner dollar på oss, som köper skivor, de har såå mycket pengar så de vet inte vad de ska göra med det. O ändå fortsätter vi att köpa..o.O det är väl bara bra att de blir rika, vissa måste ju vara det... jag köper inte för att jag är lat orka gå till affären när man kan gå till datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Artisterna vet vad dem ska göra med pengarna köpa fina kläder mat betala räkningar o.s.v -.------ det är dyrt om man lever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 men de har flera miljoner... räcker en hel del... jag hade velat starta ett parti i sverige med åsikter som mina. kanske få stuk på landet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Då skulleeeeee alla vara efter dig och jag vet vad du menar med eget parti. Få göra alt som du vill din bortskämda snorvalp du är kanske släkt med bush ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 nej men se tråden "Det ni stör er på mest" så ser du mina åsikter, att få fram de åsikterna skulle partiet gå ut på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 (redigerat) Xade om du hade börjat styra landet hade jag flyttat till Jamacia Redigerat 26 April 2005 av volvotobben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 ok... men du skulle få se att det skulle bli en hel del bättre än dagsläget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag har laddat ner många låtat. Jag hör dom på tv, sen laddar jag ner dom. Så funkar det. Om man har ett bra liv med mkt pengar, varför ska man då få mer pengar av dom som samlar i månader för att man gillar den personen/personerna. Bortskämda sångare >_>. Ja, så går det til för mig med. :P Och äntligen nån som förstår att de är bara en bunt slöa vet-inte-vad-jag-ska-göra människor.. De är bara slöar hela tiden..>_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 ok... men du skulle få se att det skulle bli en hel del bättre än dagsläget Jag skulle säga till alla invandrare anfall !!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 men tex, kolla på Efterlyst, nästan alla är invandrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 jag har bojkottat bio,skivor med mera i 3 år och kommer fortsätta med det om jagvill ha något så laddar jag ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.