Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 men han kan ju svara på dom när han är online... fast som du skrev så sa han att han gillade C.Falcon.. Ja, men om han inte går till denna tråd då??! Men han skrev väl Sonic för att tro att han är bra, så att alla typ ska fråga hur hab fick den, eller något sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taranee Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag älskar kurby han e bäst... :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Själv så tycker man att Ness är bäst. Luigi är också en av mina favoriter!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 jag älskar kurby han e bäst... :oops: kirby är lätt att ta sig tillbaka till land med...detsamma gäller Fox...så man kan säga att de är mina favoriter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Jigglypuff är ju överlägset bäst på att komma tillbaka, och inga undanflykter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 oj...just det...om man använder C, B, C, B osv...jag tänkte mer på Kirby eftersom han har en Hopp attack när han gör Upp + B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Min favorit är Kirby, på alla sätt och håll! :D Han tar sig snabbt bort från farliga ställen te.x stup (Skrivits förut), jag gillar hans attacker, bland annat B + Ner, han kan ta andras attacker genom att suga upp dom (Samtidigt som han skadar sin motståndare!) mm. Med andra ord Min favorigubbe! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Min favorit är Kirby, på alla sätt och håll! :D Han tar sig snabbt bort från farliga ställen te.x stup (Skrivits förut), jag gillar hans attacker, bland annat B + Ner, han kan ta andras attacker genom att suga upp dom (Samtidigt som han skadar sin motståndare!) mm. Med andra ord Min favorigubbe! :D Ja, och när han missar än så använder jag Ness och kastar bollen utanför banan och skriker "Goal"! Alltså när Kirby gör B-Ner och missar(som vanligt). :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Jonte The Winner, Men då trycker jag B så Kirby väcklar ut sig igen och flyger in på banan! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 vad är era favvo gubbe min är capten falcon o pikachu banna också min är den nya bannan som man klarar o pokemon bannan pickahu är min allra favorit! men sen kommer link och sen samus och min favvo bana är hyrule castle och joshis bana... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Jonte The Winner, Men då trycker jag B så Kirby väcklar ut sig igen och flyger in på banan! :P Sorry men du hade redan åkte utanför banan, för jag hade skadat dig så mycket innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 ???...spelar ni super smash på datan eller?? det ser så ut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg