Hoppa till innehåll

super smash bros

Rekommendera inlägg

Skrivet
men han kan ju svara på dom när han är online... fast som du skrev så sa han att han gillade C.Falcon..
Ja, men om han inte går till denna tråd då??! Men han skrev väl Sonic för att tro att han är bra, så att alla typ ska fråga hur hab fick den, eller något sånt.
  • Svar 260
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet
jag älskar kurby han e bäst... :oops:

kirby är lätt att ta sig tillbaka till land med...detsamma gäller Fox...så man kan säga att de är mina favoriter...

Skrivet

Min favorit är Kirby, på alla sätt och håll! :D

Han tar sig snabbt bort från farliga ställen te.x stup (Skrivits förut), jag gillar hans attacker, bland annat B + Ner, han kan ta andras attacker genom att suga upp dom (Samtidigt som han skadar sin motståndare!) mm. Med andra ord Min favorigubbe! :D

Skrivet
Min favorit är Kirby, på alla sätt och håll! :D

Han tar sig snabbt bort från farliga ställen te.x stup (Skrivits förut), jag gillar hans attacker, bland annat B + Ner, han kan ta andras attacker genom att suga upp dom (Samtidigt som han skadar sin motståndare!) mm. Med andra ord Min favorigubbe! :D

Ja, och när han missar än så använder jag Ness och kastar bollen utanför banan och skriker "Goal"! Alltså när Kirby gör B-Ner och missar(som vanligt). :mrgreen:
Skrivet
Jonte The Winner, Men då trycker jag B så Kirby väcklar ut sig igen och flyger in på banan! :P
Sorry men du hade redan åkte utanför banan, för jag hade skadat dig så mycket innan.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...